رادیو جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید از بهترین خواننده های ایرانی و خارجی

رادیو جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید از بهترین خواننده های ایرانی و خارجی

یعنی کجاست بی من بی من چه میکند او با نبودن

بشنوید و لذت ببرید .

دانلود آهنگ یعنی کجاست بی من ، بی من چه میکند شهریار پیروزفر 

دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبا و دلنشین شهریار پیروزفر به نام چه میکند با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود  

ترانه : حسین غیاثی   موزیک : علیرضا افکاری    تنظیم : اشکان عرب

Download New Music Shahriar Piroozfar – Che Mikonad

دانلود آهنگ یعنی کجاست بی من ، بی من چه میکند شهریار پیروزفر 

متن آهنگ چه میکند شهریار پیروزفر 

یعنی کجاست بی من بی من چه میکند او با نبودن و

با گریه و فراق با دوری و نفس نکشیدن بی من چه میکند

با ندیدن و نرسیدن بی من چه میکند

حتی نمیدانم که از غم خاطرات تو چه میخواهد


دانلود آهنگ چه میکند شهریار پیروزفر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.