رادیو جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید از بهترین خواننده های ایرانی و خارجی

رادیو جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید از بهترین خواننده های ایرانی و خارجی

دانلود موسیقی نمیرم ( بارونو بغل کردم ببین ) جدیدترین ترانه مسیح و آرش

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی ( Ap ) به نام نمیرم 

Download New Music Masih & Arash Ap Called Nemiram

دانلود موسیقی نمیرم ( بارونو بغل کردم ببین ) جدیدترین ترانه مسیح و آرش با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

ترانه و آهنگ : مسیح و آرش    تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم

متن آهنگ نمیرم مسیح و آرش ای پی 

تا نگی چی شد که از سنگ شده قلبت
نمیرم نمیرم نمیرم
خیلی فرق کردی با اون روزای قبلت
میگی نه میگی نه میگی نه
من که جز گفتن خوبیت نگفتم نگفتم نگفتم
فکر نمیکردم که از چشمات بیوفتم بیوفتم بیوفتم
بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری
مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین
تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین
تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی
بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری
مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین
تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین
تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم از تهران دانلود

تا نگی با چی میخوای باز دلمو گول بزنی
یه دفعه ساده ازم رد بشی و دل بکنی
من نمیرم تو نشین روبرومو تو چشام
مثل ساحل هی دروغ بگی بهم زل بزنی
بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری
مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین
تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین
تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی
بارونو بغل کردم بببین فکر نمیکردم بری
مثل پروانه به دور شهر که میگرده ببین
تو دل من ریشه زدی واسه تو خوردم زمین
تا تو وایسی رو پاهات وسط راهو دور زدی

دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی ( Ap ) نمیرم


ریمیکس بهترین آهنگهای میثم ابراهیمی در سال ۹۷

دانلود ریمیکس جدید میثم ابراهیمی به نام happy 98 ( ریمیکس بهترین آهنگهای میثم ابراهیمی در سال ۹۷ )

Download New Remix Music Meysam Ebrahimi Called Happy 98

دانلود ریمیکسی شاد از بهترین های آهنگهای منتشر شده میثم ابراهیمی به نام هپی ۹۸ در سال ۹۷ با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

ریمیکس : حسین ام اچ Hossein MH

دانلود ریمیکس میثم ابراهیمی happy 98

این ریمیکس شامل آهنگهای ( عروسک ، جان جان ، یه دندم و جون و دلم ) میثم ابراهیمی با ریمیکسی شاد از حسین ام اچ می باشد .

متن ریمیکس میثم ابراهیمی happy 98 هپی ۹۸

دست و دلم میلرزه نبینمت یه لحظه
لبات اگه بخنده به گریه هام می ارزه
شب شد و گیج و خستم در خونتون نشستم
سوگولی نگاه کن من به ساز تو برقصم
نگو دیره نه نگو دیره دل من آروم نیمیگره


آخه بگو توی دل من کی میتونه جاتو بگیره
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه
بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

واسه خودمم عجیبه چی شد عاشق شدم رفتی توی قلبم همه شوکه شدن
واسه خودمم عجیبه چی شد عاشق شدم چی شد اینجوری شد رفتی تو دلم
آخه همه میدونن یه دندم ولی واسه تو که من میخندم
کسی به چشم نمیاد شرمندم …


عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات
عاشقونه بیا بگیر دوتا دستامو تو بی بهونه بیا بخون از چشام حرفامو
خوش رنگه چشات میمیرم برات دلبری نکن آخ من به فدات

آروم جونمی وای وای تو عشق دلمی جان جان
به دل میشینه اون حرفات نمیشه هیچکس بیاد جات
جز تو کسی توی قلبم نمیتونه بیاد قطعا
همه کسی که تو عشقم تا آخرش بمون با من
دل بستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همه

دانلود ریمیکس میثم ابراهیمی happy 98 از تهران دانلود


نگو میرم که میدونی این دیوونه بدجور حساسه رو این کلمه
دل بستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همه
نگو میرم که میدونی این دیوونه بدجور حساسه رو این کلمه

یجوری عاشقم کرده دلم دنیا رو ول کرده
نمیتونم بدونت باشم آنی تو این شهر هی
دلم دستاتو میخواد صدات آرامشه ای جان
من فقط عشقمو میخوام با هیشکی راه نمیام
دل بستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همه
نگو میرم که میدونی این دیوونه بدجور حساسه رو این کلمه
دل بستن به تو عادتمه میگم دوست دارم اونم جلو همه
نگو میرم که میدونی این دیوونه بدجور حساسه رو این کلمه

وقتی تورو دارم همه چی ردیفه
منو میکشه چشمات که همرو حریفه
جز توئه دیوونه هیشکی نمیدونه
وقتی پیش منی حالم چه میزونه
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

چشم همه حسودامون دراد


دانلود ریمیکس میثم ابراهیمی happy 98


دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام آتشم باش

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام آتشم باش 

عمرم جانم مه تابانم سرو سامانم دلدارم ، وای از دستت که شدم مستت تو مده آزارم

Download New Music Hojat Ashrafzadeh Called Atasham Bash

دانلود موسیقی آتشم باش جدیدترین ترانه حجت اشرف زاده با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

ترانه: امید صباغ نو   موزیک: محمد محتشمی   تنظیم: فتاح فتحی

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده آتشم باش

متن آهنگ آتشم باش حجت اشرف زاده

میپرستم تو را میپرستم من هنوز از هوای تو مستم
ای پریزاده ی مو پریشان روی از این خسته دل بر مگردان
ماه افسون گر سر به زیرم پای عشقت الهی بمیرم
هرچه خواهی بگو آخر کار عشق خود را برایم نگه دار
عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم
وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم
عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم
وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده آتشم باش از تهران دانلود

مست مستم کن از خنده هایت تا بسازم بسوزم به پایت
آتشم باش و خاکسترم را هی بسوزان و هی پرپرم کن
میپرستم تورا میپرستم من هنوز از هوای تو مستم
ای پریزاده ی مو پریشان روی از این خسته دل بر مگردان
عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم
وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم
عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم
وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم


دانلود آهنگ حجت اشرف زاده آتشم باش


دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام پرسه

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه

Download New Mp3 Music Soheil Mehrzadegan – Parseh

متن آهنگ پرسه سهیل مهرزادگان از تهران دانلود

ترانه : علیرضا مرتضی قلی   موزیک : سهیل مهرزادگان   تنظیم : معین ادیم

منتشر شد .

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه

متن آهنگ پرسه سهیل مهرزادگان

بعد من در پس این شهر دست تو را دست تو را میگیرد

یک نفر میرسد از راه در این فاصله جا میگیرد

هر که با بغض شبی پرسه زده پرسه زده حال مرا میفهمد

ته فنجان تو دیوانگی فال مرا میفهمد

فرض کن فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

من که کافر شده ام شاید خدایی باشد

فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم

تو نباشی تک و تنها تک  و تنها به خیابان بزنم

سر تو در دل من جنگ شده میفهمی

من برای تو دلم تنگ شده میفهمی

بی تو از تک تک این ثانیه ها بیزارم

نت به نت باغ من آهنگ شده میفهمی

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه از تهران دانلود

بی هوای تو قدم میزنم و هی نفسم هی نفسم میگیرد

میروی چشم مرا بعد تو دریاچه غم میگیرد

تو بدهکار به من میروی و میروی و وای چه دلگیرم

خاطرات تو مرا میکشد و میکشد و میمیرم

فرض کن فرض کن آخر این قصه جدایی باشد

من که کافر شده ام شاید خدایی باشد

فرض کن از غم تو سر به بیابان بزنم

تو نباشی تک و تنها تک  و تنها به خیابان بزنم

سر تو در دل من جنگ شده میفهمی

من برای تو دلم تنگ شده میفهمی

بی تو از تک تک این ثانیه ها بیزارم

نت به نت باغ من آهنگ شده میفهمی


دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پرسه


دانلود آهنگ جدید شانیکو به نام مال خود من باش

دانلود آهنگ جدید شانیکو به نام مال خود من باش 

Download New Music Shaniko Called Male Khode Man Bash 

دانلود موسیقی مال خود من باش جدیدترین ترانه شانیکو با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

تنظیم : رضا پناهی

دانلود آهنگ شانیکو مال خود من باش

متن آهنگ مال خود من باش شانیکو

به تو گیره دلم درگیره دلم

مگه دیوونه نمیدونی که ازت دست نمیکشم

یکم راه بیا باهام

ببین عشق تو چشام

چیزه نمونده دیگه اخرش از دست تو دیوونه بشم

حسم بهت جوری که حتی قلبت نمیتونه درکش کنه هر کاری کنه

نمیدونی واسم عزیزه جونی نه نمیدونی این دیوونه چه جوری عاشقت شده

دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن تو هم دلت گیره پیشم

اره میدونم بارونه با تو دلم آرومه

بیا ببین عشق تو کرده منو دیوونه

دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن تو هم دلت گیره پیشم

دانلود آهنگ جدید شانیکو مال خود من باش از تهران دانلود

اره میدونم بارونه با تو دلم آرومه

بیا ببین عشق تو کرده منو دیوونم

مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم

قلبمو میدم جاش

بدجوری میخوامت غیر من هر کی گفت دوست دارم گوش نده به حرفاش

مال خوده من باش

زندگیمی آخه بگو میخوای سر به سر این دل بزاری تا کی

نمیدونی عشقم واسه تو هر ثانیه میره  این دل دیوونم هی دل دیوونم هی

دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن تو هم دلت گیره پیشم

اره میدونم بارونه با تو دلم آرومه

بیا ببین عشق تو کرده منو دیوونم

دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن تو هم دلت گیره پیشم

اره میدونم بارونه با تو دلم آرومه

بیا ببین عشق تو کرده منو دیوونم


دانلود آهنگ شانیکو مال خود من باش