رادیو جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید از بهترین خواننده های ایرانی و خارجی

رادیو جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید از بهترین خواننده های ایرانی و خارجی

دانلود اهنگ عرشیاس بیا بغل خودم هوا سرده

دانلود اهنگ عرشیاس بیا بغل خودم هوا سرده 

Download New Music Arshyas Hava Sarde

دانلود آهنگ جدید عرشیاس به نام هوا سرده با لینک مستقیم وکیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

دانلود آهنگ عرشیاس هوا سرده

متن آهنگ بغل خودم عرشیاس 

حتی عیباتم به چشم من قشنگه

اومدی بعد یه عمر لبام بخنده

اگه حس کردی دلت یه ذره تنگه

بدون فاصله‌م‌ باهات فقط یه زنگه


♥♥♥

نمیره یادم اولین بارمون با هم

نبودی راحت بینمون کلی خجالت

دادیم ادامش تا الان که توی راهم

چون قهری با من میام از دلت درارم

بیا تو بغل خودم‌ هوا سرده

هست همه جوره حواسم بهت

فقط بخواه تا فراهم شه

کنم آرزوهاتو برآورده

بگو می‌مونی کنارم تا کجا


دانلود آهنگ عرشیاس هوا سرده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.