رادیو جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید از بهترین خواننده های ایرانی و خارجی

رادیو جوان موزیک

دانلود آهنگ جدید از بهترین خواننده های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ گندمی روی من باز بیقرارم

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی 

Download New music Mohsen Ebrahimzadeh – Gandomi

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گندمی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

دمو افزوده شد .. پخش به زودی

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی

متن آهنگ گندمی محسن ابراهیم زاده

گندمی روی منو حال بیقرار من ، مو پریشون منی تویی تو نگار من

گره ابروتو من خریدارم ، گندمی روی من باز بیقرارم

گندمی روی منو حال بیقرار من  ، مو پریشون منی تویی تو نگار من


گره ابروتو من خریدارم گندمی روی من باز بیقرارم

♥♥♥

گندمی محسن ابراهیم زاده


دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گندمی


صفحه اینستاگرام محسن ابراهیم زاده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.